Friday 29 July 2016

#Maaf

Assalamhalaikum w.b.t
Hai..

Alhamdulillah, daaa habis jugak akhirnya DTBAJ. 10 semuanya dan terima kasih kalau sudi follow dari satu sampai sepuluh.

Di sini saya nak minta maaf sangat2 andai ada yang tak suka atau dalam erti kata lain benci atau menyampah dengan apa yang saya buat.

Maaf andai saya padam komen yang pada saya agak melampau. Saya bukannya tak boleh terima kritikan, saya terima semuanya dengan hati terbuka dan in sha Allah saya akan cuba perbaiki.

Terima kasih pada sesiapa yang follow saya. Sekali lagi saya minta maaf sangat2.

8 comments:

  1. Sy suka dgn cerpen sis ..klau ade slh skit2 tu biase la kn?..hehe..kipidup sis..xsbar nk tnggu cerpen yg bru..cpt2 ye update cerpen bru..

    ReplyDelete
  2. As Salam... dik apa yg ko wat dh terbaek... lg ko kongsi ngan org alhamdulillah... beselah manusia mmg byk komennyer... byk hakimnyer... syukur... ko Allah bg bakat lebih skit dr org laen.. ko kira istimewa.. bukan seme bole buat apa yg ko wat.. ako yg mmg suke membaca... yg konon byk idea nk wat crite... x bole tau... sudahnyer simpan dlm otak sdiri ajer... x mampu nk menulis mcm ko... jgn putus asa... teruskan usaha... komen2 yg wat semak mata ko nk padam... padamlah... dh pn ko tuan rmh kn... abaikan saje... ako nasihatkan yg rase dia bagus wat crite... tolong tulis sdiri... huhuhu. Selamat maju jaya tuk ko dik.

    ReplyDelete
  3. Asslm... akk suke ngn cerpen2 adik... so akk tggu yg latest ni..hehe..slmt maju jaya ye dik..

    ReplyDelete
  4. Best cite dia..x sbar tggu cerpen lain lg..

    ReplyDelete
  5. Smua karya alzai sanara mmg tbaik...
    DTBAJ mmg t bestttt....asyashah sweet cple...
    Kwn2 n fmly yg spting...mmg prfect.......
    x sba nak tggu cter tbru alzai plak...hehhee

    ReplyDelete
  6. Tak sabar nk tunggu karya sis sterusnya.

    ReplyDelete
  7. Sis nak sambungan suamiku cikgu ganti

    ReplyDelete