Saturday 9 September 2017

#notice

Assalamualaikum...
Hi....

Maaf ni bukan post cerpen tapi ni notice jee...setiap iklan yang orang selitkan dalam kotak komen tak pernah dapat izin dari saya atau saya tak pernah luluskan iklan tu. Saya tak tahu menahu langsung mengenai iklan itu, tapi saya memberi notice ni, bukan untuk menghalang atau memarahi mereka semua...hehehe...saya cuma tak tahu kesahihan iklan itu dan saya tak nak menyekat rezeki atau peluang sesiapa. Maaf andai ada tersalah nilai dari notis ini, saya tak pernah salahkan atau menghalang sesiapa untuk berbisnes, saya cuma ingatkan yang saya tak ada kena mengena dengan iklan yang disiarakan sahaja....

Terima kasih dah sudi membaca notice ini. Jangan marah atau kecil hati atau cakap yang saya mengada, saya tak ada niat buruk langsung. Saya cuma tak nak ada masalah di kemudian hari nanti. Terima kasih sekali lagi dan maaf andai ada yang tersinggung.

Sekian....

13 comments:

  1. Bile nak upload cerpen baru?

    ReplyDelete
  2. Cerpen kak alzai sanara . sya setia menunggu . hhe .

    ReplyDelete
  3. Nak cerpen huhuuuu... Mcm mengada plak hahhahaha

    ReplyDelete
  4. Nak cerpen huhuuuu... Mcm mengada plak hahhahaha

    ReplyDelete
  5. Nak cerpin baru sis.. kalau boleh yg sedih gilerr

    ReplyDelete
  6. Bila nak ada cerpen baru...da ramai y tnggu xkn xde cerpen baru lg....???!

    ReplyDelete
  7. Hai...hmm, bukan tak ada cerpen baru, dah buat tak siap lagi...masih dalam proses...lagipun semester baru dah start so, busy sikit...sorry semua...in sha Allah sya akan siapkan scepat mungkin...maaf ya,,, 😊

    ReplyDelete
  8. Xpe...take your time... Kami penunggu setia hahahahah... Cayok kak

    ReplyDelete
  9. Rindunye nk bca story akak...😅😅😅

    ReplyDelete
  10. Sis ble nk kluarkn next cerpen

    ReplyDelete
  11. Da lme tunggu...mana cerpen baru sis??

    ReplyDelete
  12. Kak nak cerpen������

    ReplyDelete