Wednesday 28 December 2016

Share sikit

Assalamualaikum w.b.t

Hiii ollsss....

Firstly, maaf ni bukan update cerpen... 😊.

2) saya baru je terfikir, terlintas, ter... segala ter la, hehe, andai ada awak semua nak sambung cerita atau cerpen2 yang saya publish, boleh la contact sya... sya terima dengan hati terbuka. Mana tahu saya pun boleh belajar dari awak semua jugak... 😊

3) kalau ada nak ubah jalan cerita pun saya terima dengan pintu terbuka jugak. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚. Mana tahu masa baca tu rasa macam, 'ish, bukan macam ni! Sepatunya macam nii...' or 'apa la writer ni tulis canggini, baik gini lagi best' . Tak apa, sya dengan hati besarnya nak dengar jalan cerita korang. Mesti lebih bestt πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ».

4) kalau ada yang nak post cerpen dia pun saya boleh postkan atas nama awak! πŸ˜‰

5) cadangan dan komen pun saya terima jugak... πŸ€—πŸ€—πŸ€—

6) hurm, saya tak pandai art and editing ni, but... kalau ada sesiapa yang nak tolong buat cover utk cerpen2 yang ada, saya happy sangat! πŸ’ƒπŸΌπŸ’ƒπŸΌπŸ’ƒπŸΌ. Saya pun dalam proses belajar lagi. 😬😬😬

7) sya dpt mostly ada dua suggestion untuk cerpen part 2. Duda (Fadlan) tu and suami aku cikgu ganti? Kan? In sha Allah ye adik2 , kakak2. Hehe. πŸ˜„. Mula tu saya rasa macam..."eh, dorang tak nak cerpen baru ke..? Nak kena buat part 2 ke ni?" Lepas tu saya pening cari idea. πŸ’†πŸ»πŸ’†πŸ»πŸ’†πŸ» Hahaha. Gurau je... tak pening pun... πŸ˜…

8) terima kasih atas sokongan awak semua... maaf andai ada kekurangan dari saya. Tak reply komen or x respon or apa2 je la... sorry. Saya ni sebenarnya bukan orang yang kuat bersosial di media. Hehe.

9) ni yang penting ni!!! "Saya tengah exam sekarang" πŸ’†πŸ». Hehehe. Moga saya sukses yee.. hihihi. Tuan punya badan tak nak usaha, nak doa je. Hahaha. " mohon jangan ikut perangai ni, usaha key!"  πŸ˜Š.

10) last but not least... lots of love -LOL- 😻

See you all next timeee πŸ‘‹πŸ»πŸ‘‹πŸ»πŸ‘‹πŸ»

# boleh contact saya di
 Fb : Alzai Sanara
Email : alzaisanara@gmail.com

19 comments:

  1. Lots of love too!!! Continue hasilkan cerpen yang meletup2!! xD

    ReplyDelete
  2. Just continue je wat cerpen2... sya suka jek membacanya... :)

    ReplyDelete
  3. please start publish new cerpen . tak sabar nak baca haha. btw wish you all the best in exam

    ReplyDelete
  4. Goodluck akak for your exam.. Heheh saya harap akak buat banyak banyak cerpen best.. Cerpen akak bestttt sangat.. I love it.. Hehehe love you akak����

    ReplyDelete
  5. good luck kak..sepanjang sya merantau mencari cerpen on9 nim mmg xde yg boleh lawan akak...akak punya cerpen cenginiiii

    ReplyDelete
  6. Goodluck exam..sem brp? sem 1 ke? saya pun tgh exam jugak..tp sem 3..hihihi..x sabar nak tunggu next cerpen dr awak..

    ReplyDelete
  7. smua cerpen kak mmg terbaiklah diantara cerpen on9 yg sya bca...
    keepidp.. chaiyokk
    I wish u good luck for ur exam.... may allah bless u

    ReplyDelete
  8. Thank you for all... i wish all the best for all of you too... saya sem 3 jugak!!! Hehe. .

    ReplyDelete
  9. Yes kak. Goodluck for yr exam. And actlly ni first time sy drop comment.. Hehe, sllu tunggu yr cerpen trbaru. ✌

    ReplyDelete
  10. Yeayy, kak. Teruskan buat cerpen yang top-top. Lagi-lagi sambungan suamiku cikgu ganti. Harap sangat ada part 2. Anyway, gudluck for your exam!! Btw,
    Jemputlah buat sesi melawat kat blog saya. Haha...baru jer buat. https://menorasky.blogspot.my/

    ReplyDelete
  11. goodluck sis, tak sabar nak tnggu cerpen terbaru nih

    ReplyDelete
  12. saya harap alza sambung part II cerpen C.I.N.T.A saya suke yg amat cerita tu bnyak kali bace and cerita She My Student pon dah dekat puluh kali bace. sebab best sangat ade banyak maksud yg awak sampaikan. btw good luck exam awak ye. insyaAllah akan doakan awak berjaya dan lulus. :) :)

    ReplyDelete
  13. Hye wanita misteri . dp fb pon batman ��. Tak kasi can laa nak stalk . goodluck exam ,#yoursecretadmire

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai awak. Tq sudi lepak blog nii.. sya x msteri pun. Hahaha, msteri lgi batman tu. Lgipun x adaa bnda pun nk stalk. Hihi. Thanks again...

      Delete
  14. Blog cerpen paling terbaik.tak de yg boleh lawan.kipidap..x sabarnya nak tunggu cerpen baru...good luck exam

    ReplyDelete
  15. Hye kak...sya harap kak alzai dpt buat cerpen pasal nerdnyer isteri aku...heheh tu pun kalo kak alzai bole buatlh...sya minat sgt semua cerpen akak

    ReplyDelete
  16. Lady Vampire

    Hi alzai,apa kata klw awak cuba bwt crita genre fantasy.... Msti best,
    N lgi,bleh x bwt crita suami yg overprotective dgn istri dia.....
    Ini saranan jer,n thanks klw sudi perkenan kn

    ReplyDelete
  17. klau bce cerpen msti carik alzai sanara jer...hahahah rasa nya dah 3 tahun kot dok follow jer...kdg2 baca bnyak kali tpi xjemu2 heheheh....best sgt2 crpen awkkk....2017 harap ade lagi byk yg awk updatekn

    ReplyDelete