Monday 23 November 2015

share sikit

assalamualaikum w.b.t
hi for alls...


sekarang ni, saat saya tulis semua ni saya dalam keadaan berfikir dan wondering. apa saya nak kena buat sekarang ni, sebab? saya memang sibuk sangat-sangat. saya betul-betul berterima kasih dan bersyukur sebab ada yang suka lepak blog ni. saya cuba nak bagi semuanya, all out orang kata tapi rasanya saya tak mampu. saya rasa takut bila saya tak mampu nak tunaikan permintaan sesiapa. saya takut saya tak mampu nak publish apa-apa especially sekarang. masa sangat pack dan saya sangat letih. ikhlas dari hati saya, saya gembira sangat sebab ada followers dan readers yang banyak. saya nak cuba bagi lebih dan lebih lagi.

jadi, kat sini saya nak mohon maaf andai saya ada buat salah atau menyentuh hati sesiapa. saya akan cuba arrange masa. maaf jika saya ada tak reply any comment or tak dapat nak bagi apa yang awak semua nak. saya minta maaf sangat-sangat. for those yang suka lepak sini, thanks a lot. saya tak maksudkan saya akan berhenti menulis or what tapi...hurm...kehidupan kat uni ni harsh jugak kan? or first year je rasa macam tu. hehehe.

for those yang ada tips nak arrange masa kat uni ni boleh la nak share kat saya. hahaha. by the way, thank you so so so much for your support and your time that you were spending here. i will try my best for this blog. hehehe.

p/s : dont worry, cerpen pasal Jiha and Z saya akan try publish jugak! hehehe.


LoL- lots of loves.

Alzai Sanara

12 comments:

  1. Takpe kak. Kmi faham. Tak sbar nk tunggu next cerpen drpd akak.

    ReplyDelete
  2. Haha ahaha...akak blajar larh dulu..Bile free je letak lah citer kat sini..Ngehh..

    ReplyDelete
  3. Jangan risau sayang... kami geng2 adik akan sentiasa menyokong... dan sentiasa menanti stori morie dari ALZAI SANARA :)

    ReplyDelete
  4. It's okay... Kipidap....
    ~ NAFA

    ReplyDelete
  5. xpe akak.kami ok je. Cerpen yg akak buat semua best2. Saya suka la. Terima kasih. Kalau akak dh xd idea,saya nk je kasi untuk cerpen baru akak.hehe☺😃

    ReplyDelete
  6. No worries (what should I named you? Alzai? Sanara?).. :-)
    Selesaikan dan laksanakan yang wajib. Ilmu itu lebih penting. In Syaa Allah akan dipermudahkanNya. Take care n Chill!
    ~RL~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Panggil je apa2 pun. Huhuhu. Thanks for all. .

      Delete