Tuesday 6 October 2015

#shareSikit

Assalamualaikum....ellow..
Hai jugak, sorry, saya lambat nak update sebab, lepas je rayer haji hari tu, sya kerap sangat jatuh sakit. Huhuhu. Asyik jatuh sakit je ni ha, jatuh cinta tak kunjung pulak. Hehehe. Apa pun, sya dalam stage editing untuk cerita seterusnya. Maaf kalau tak best or what so ever la. And, memang saya dah edit, tapi kalau ada silap lagi tu saya minta maaf la. Saya SANGAT2 nak berterima kasih pada semua yang lepak sini. Saya HAPPY sangat tapi kadang2 saya rasa cuak sikit. Saya cuba untuk bagi yang terbaik tapi saya tak pasti apa yang awak semua dapat. Maaf kalau ada kekurangan dan maaf jugak sebab slow update. Busy sungguh sekarang ni ha...hahaha. btw, saya happy dapat puaskan hati awak semua, saya happy baca komen2 awak semua, saya happy dengan kata2 semangat yang awak semua berikan. Saya happy ada suggestion dari awak semua. Saya happy sangat, readers saya bertambah dan ada yang boleh saya cakap...erm...pelepak setia kat blog ni. Hehehe. Saya paham sesangat perasaan bila kita buka blog and nak tengok new update tapi tak ada...hahaha... maafkan saya yer.

# ada tak yang baca blog ni orang terengganu???
#ada tak sesape yg baca blog ni student matrik dulu or sekarang?
#ada tak yang lepak sini yg masih lagi skolah mnengah?

P/s : saje je tanya semua tu...nak tahu je...
      : musim jerebu ni, mohon jaga kesihatan semuanya...jangan alpa macam saya, nanti jatuh sakit. Take care ok!!!
       : update, in Sha Allah, sehari dua lagi ok...

-luv u olllsss .XoXo-

Alzai Sanara...

21 comments:

  1. Owh..sob sob sob sob sob :'( kena tugu lg 2 hari..

    ReplyDelete
  2. Lmbt lagi.... X apala tunggu je.

    ReplyDelete
  3. Hrp2 esk dh ada la!!! Kita tunggu lama tau

    ReplyDelete
  4. cepat sembuh kak. saya pun sakit2 ni. muntah2 ������

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaya...moga kita dua cepat sembuh yer Aie...

      Delete
  5. Sy masih sekolah menengah. Form 2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah...org klantan la ni kan...study pndai2 tau... hahaha...

      Delete
  6. Saya budak sekolah menengah yang suka lepak blog akak...Hahaha 😂😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks ain lepak sini...tapi belajar nombor satu tau...lepak dengan buku kerap sikit. hahaha.. pandai cakap je akak ni. hehe...

      Delete
    2. Hahaahaha...Yelaa akak~ Study first then lepaking dekat blog akak ni...Ngeh ngeh ngeh

      Delete
  7. saya budak u,sy suka lepak group sis...pandai betul sis berkarya,sy slalu tnggu update story dri sis...sy adore sis sngt2,oh ya,sy dri trg sis...sy fhm sis skrng sibuk study,sy ttap akan tnggu update terbaru dri sis...smua cerpen sis sy dh bca...smua terbaek...sy hrap sis x berhenti dlm bidang penulisan nie...sis,jga kesihatan baek2 tau,nnti x dpt tulis cerpen yg gempak2...haha,good luck sis...

    ReplyDelete
  8. Saya matrik pahg..selalu tunggu akak update..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh...akak pun dri matrik gak dulu...rmai kwn akak dri matrik phang ni... hehehe... slalu tggu akak update? Thanks la sudi lepak sini... hehehe.

      Delete
  9. Hmm klau sya,,,peminat cerpen adik alzai hehehe...prtma kali jumpa cerpen cik writer ni yg tjuk bos garang gila!! ... kbtulan coz saya suka tajuk yg ber bau2 boss hehe...d tunggu cerpen slnjut nya ciayookkk......

    ReplyDelete
  10. sy org ganu haha n sempat jd student matrik sebulan dkt kmph pastu pindah g uia 😘

    ReplyDelete