Saturday 17 October 2015

Share sikit

Assalamualaikum....hai...

First of all terima la maaf saya ya semua... SAYA MINTA MAAF SANGAT2 sebab saya tak dapat nak spend masa nak menulis sekarang. Saya pun baru je dapat tahu a few days ago yang saya ada exam. TIDAK!!! So, untuk bulan oktober maybe tak ada cerpen lagi kut. Padahal this month genap la blog Alzai Sanara ni setahun. Blog ni tak dapat nak celebrate birthday dia pun...saya pun sedih.

Apapun, exam ni penting jadi saya memang kena fokus. Maaf kepada sesiapa yang menunggu dan ada yang check if ada update citer baru. Maaf sangat2 sebab tak dapat nak publish apa2 buat masa sekarang.

Terima kasih for those yang sudi lepak and singgah blog tak seberapa ni dengan baca apa yang saya mengarut kat sini. In sha Allah, bulan nov ada la citer baru kut. Sekali lagi, maaf sangat2.

Pada yang nak bagi suggestion or ada yang nak saya sambung mana2 cerita tu, mungkin saya akan timbal balik atau sebagainya la ya. Maaf sangat2.

P/s

1. Saya sayang semua yang sudi lepak sini and baca apa yang saya tulis.
2. Moga kita semua have a nice life.
3. Moga dapat bagi yg terbaik untuk exam ni. Hehehe...
4. Aha! Sebelum lupa, pada komen yg double or triple or sama tu, saya delete ye. Thanks tau sudi isi kotak komen saya...
5. Have a good and nice weekend!!!

Love,
Alzai Sanara

18 comments:

  1. Gud luck 4 ur exam alzai sanara.....

    ReplyDelete
  2. Gud luck!! Do the best ok..
    Kita tunggu citer br dr awk.. Hrp bln dpn adlh citer br ya ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yer... in sha Allah ... sorry la yerk and thanks...

      Delete
  3. good luck akak. saya pun nak SPM 2 nov ni ������������

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks...Good luck jgak Aien... all da best... hehehe.

      Delete
  4. Good luck akak. Btw bgus jugak tak update. Sbb saya pun nk exam dah. Haha.

    ReplyDelete
  5. Sabar mnunggu .....lkukn yg trbaik..jgn lupa buat crita ceo sengal hehehe... n good luck alzai... ciayoookkkkk

    ReplyDelete
  6. Buat yang terbaik akak! Akak pasti boleh! Saya pon ada exam lagi besar SPM,dengar pun dah kecut habisss.. Tak dpat saya nak baca cerpen akak bulan november,uhuks..saya doakan akak and akak doakan saya gak ye agar dpermudahkan sgalanya.. Aamin..All the best both of us! -Mimie-

    ReplyDelete
  7. Aamiin... in sha Allah, kte smua dpt jwab dgn baek. SPM... besar tu exam tu. Do da best ok!!! Jgn fkir pasai citer akak tu...hehehe... fokus SPM dulu!!!

    ReplyDelete
  8. Finally.. Setelah seminggu sy baca blog awk..huhu..adk sy yg suggest.. Superb cerpen semua.. Hihi.. Nie pun baru habis baca.... Tahniah awk.. Kipidap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks baca awk...thanks jgak kat adik awk yg suggest tu... hehe.

      Delete
  9. Cerpen awak semua best2.
    Tak sabar menunggu cerpen terbaru dari awak.

    ReplyDelete