Monday 13 July 2015

Share sikit.

ellow, actually, saya ada benda nak cerita ni...

*actually, saya tak pandai nak handle blog. I know nothing except, post and publish je. Saya wondering macam mana nak jadi a true blogger. Sebab, saya tak pandai, lebih tepat tak tahu sebenarnya. Last year, saya ada jumpa buku untuk jadi blogger gitu, should i buy it?

*ada satu blog ni yang saya suka sangat baca. Saya habiskan masa semalaman (tak tidur) baca dia punya blog. Cara dia write and use his blog, superb! Cara dia write, wonderful. Ehek, teringin nak jadi macam dia. Malangnya, dah lupa apa nama blog dia...

*saya tak pandai nak write something good. Or, i just need to publish cerpen je? Hurm. Tak pandai nak menulis sangat ni... (sedih).

*post yang saya publish oldskool sangat eh?

*in sha Allah, Boss aku garang gila 2, akan publish raya ni. Hukhukhuk. Saya timbal balik pasal nak sambung tu. Maybe, tak best sangat or what, but, enjoy it. In sha Allah, raya nanti kalau tak ada aral melintang.
Terasa nak buat sebab happy, readers dah cecah puluh ribu. Thank you so much!!!

*patut ke saya buat prolog and epilog before publish something?

*kalau saya add
kenapa saya nak buat cerita tu ok tak? Ke macam poyo sangat? Huhuhu.

*even dah lambat, selamat berpuasa, selamat hari raya yang bakal mendatang. Hihihi. Awal sikit ni.

*saya open minded je, boleh komen apa2 pun. Tidur dulu, esok nak sahur pulak. Hihihi...

5 comments:

  1. Hi, i just read a few of your writing and i started to love it! Your idea are wondeful. ada sampai aku nangis bila baca. Best! I love all your cerpen. Please write more. Dont stop writing pls. I want more cerpen from you! U know what, im your no 1 fans ���� so please write more. Have a nice day ahead! Lookin forward to see more short story from you, cupcakez! ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi .. hahaha.. x sangka sya mampu write samothing yg touche.. huhuhu. Thanks...

      Delete
  2. Assalamualaikum.. Hai writer-alzai sanara..
    I love all most u cerpen... Imaginative n' owesome.. X perlu prolog n' epilog.. I hate it ..
    U cerpen to many typo word .. So please check u word before publish (wajib)..
    P/s: sorry bru tahu kewujudan blog ni.. Dri 'atuk' google ..hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam...hai jugak...i will try my best to avoid typo... btw thanks... no sorry ler...blog ni x matang pun lagi...tak sampai setahun pun lagi Hahaha. Thanks btw, for leaving some comments..

      Delete
    2. Sory ...baru perasan ada triple komen yg sama .. Most welcome bcoz respons :)

      Delete